Wróć do strony głównej ×

Marketing

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego czasami świetny jakościowo produkt sprzedaje się gorzej niż jego gorszy oraz droższy konkurent? Nierzadko odpowiedź sprowadza się do marketingu. Złożoność realiów gospodarczych wymaga od przedsiębiorców nie tylko oferowania najwyższej klasy produktów, ale również podjęcia takich działań marketingowych, które pozwolą klientom usłyszeć o tych produktach. W ClickLink tworzymy i korzystamy z szeregu wyspecjalizowanych narzędzi, które usprawnią Twoją komunikację z otoczeniem i wzmocnią siłę Twojej marki.

Strategia marketingowa

Strategia marketingowa to zbiór informacji, który określa nasze cele, mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia oraz wskazuje drogi dotarcia do klienta. Posiadanie profesjonalnej, klarownej oraz spójnej strategii to pierwszy krok do zbudowania marki. Tworzona przez nas strategia marketingowa zawiera następujące elementy:

  • analiza rynku, czyli określamy miejsce naszego działania, wskazując na szansę i zagrożenia, a także wyszukując nowe rynki do ekspansji
  • profil klientów, określając działania mające na cele utrzymanie dotychczasowych klientów oraz pozyskanie nowych
  • identyfikacja konkurencji obejmująca uzyskanie informacji, w jaki sposób odpowiada ona na potrzeby klientów, a w rezultacie – jakie działania mogą nam pomóc zdobyć przewagę nad konkurencją
  • stworzenie identyfikacji wizualnej dostosowanej do grupy klientów, oferowanych produktów oraz pozwalającej wyróżnić się na tle konkurencji
  • określenie naszych celów i sposobów ich realizacji, zwłaszcza w perspektywie średnio- i długoterminowej

Zakres oraz rodzaj strategii ustalany jest w zależności od przeznaczonego na ten cel budżetu.

Content marketing

Content marketing obejmuje dwa elementy: content, czyli stworzenie wartościowych i unikatowych treści, a także marketing, czyli dystrybucję ich wśród określonej grupy odbiorców (klientów). Celem content marketingu jest utrzymanie dotychczasowych oraz pozyskanie nowych klientów. W zależności od potrzeb oraz oczekiwań content tworzony jest w formie tekstu, animacji czy grafik.

Nasza oferta w ramach content marketingu obejmuje:

  • copywriting, czyli dostarczanie eksperckich treści (opisów) dotyczących marki czy opisu firmy i jej działalności. Szczególnym rodzajem copywriting jest ten odnoszący się do konkretnego rodzaju produktu, podkreślający jego atrybuty czy ułatwiający klientom wyszukiwanie
  • SEO Copywriting, czyli działania polegające na tworzeniu treści (contentu) dostosowanego do algorytmów wyszukiwarek internetowych, umożliwiające wypozycjonować stronę w organicznym (naturalnych) wynikach wyszukiwaniach
  • e-booki zawierające rozbudowane pod względem objętościowym oraz merytorycznym treści
  • newslettery zawierające unikalne oraz aktualne treści (oferty) pozwalają komunikować się z klientami kanałem poczty elektronicznej (e-mail)
  • audyt i dostosowanie treści zamieszczonych już na Twojej stronie w taki sposób, żeby stały się one lepiej widoczne w wynikach wyszukiwania
Social Media i blogi firmowe

Obecnie nie sposób wyobrazić sobie skuteczne prowadzenie firmy bez aktywności w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Google+, Instagram, Youtube, Twitter czy LinkedIn. Swoją obecność zaznaczają tam nie tylko duże, globalne marki, ale również coraz częściej mali, lokalni przedsiębiorcy. Wykreowanie za pomocą social media wizerunku Twojej marki pozwoli Ci utrzymać oraz nawiązać relację z innymi użytkownikami social media.

Poznaj korzyści związane z posiadaniem konta firmowego w mediach społecznościowych:

  • duży zasięg oferty osiągany niskim kosztem
  • zwiększenie rozpoznawalności i wiarygodności marki
  • kreowanie pozytywnego wizerunku marki
  • zbudowanie społeczności wokół marki
  • szybki oraz ciągły kontakt z klientami
  • efektywniejsze poznanie potrzeb i oczekiwań klientów
  • wzrost sprzedaży i dochodowości
Remarketing

Remarketing to forma nawiązania kontaktu z osobami, które wcześniej odwiedziły stronę Twojej firmy. Działa to w ten sposób, że klient odwiedza Twoją stronę internetową, a strona rejestruje te odwiedziny oraz oglądane przez klienta produkty. Następnie po opuszczeniu Twojej strony klientowi wyświetlają się reklamy Twojej firmy oraz produktów na innych przeglądanych przez niego stronach. Taka forma marketingu skierowana jest w szczególności do klientów, którzy przed dokonaniem zakupu dokładnie analizują konkurencyjne oferty lub nie mają czasu na sfinalizowanie transakcji. Jeżeli więc prowadzisz sklep internetowy, a Twoi klienci należą do jednej z tej grup, warto rozważyć skorzystanie z remarketingu.

Google Ads i Facebook Ads (PPC)

Google Ads (poprzednio Google Adwords) to system reklamowy Google’a pozwalający na zbudowanie i prowadzenie kampanii reklamowych. Najbardziej popularną formą promocji firmy w Google Ads są linki sponsorowane. W ramach takiej kampanii reklama (link sponsorowany) wyświetla się nad lub pod naturalnymi (organicznymi) wynikami wyszukiwarki. Link sponsorowany pojawia się wtedy, gdy użytkownik użyje wybrane przez nas słowa (frazy) kluczowe. Płatność nie następuje za wyświetlenie naszej reklamy, a za kliknięcie w nią przez internautę. Wykupienie reklamy w Google Ads oznacza, że reklama znajduje się na pierwszej stronie wyszukiwarki, co przekłada się na zwiększenie częstotliwości odwiedzin strony oraz sprzedaży Twojej firmy.

Facebook Ads to należący do Facebooka system płatnych reklam. Reklamować się na Facebooku można na dwa sposoby. Po pierwsze, wybierając przy publikacji postu przycisk „promuj”. Po drugie, korzystając z menedżera firmy, który pozwala na efektywne dostosowanie przekazu reklamowego do sprofilowanej grupy odbiorców. Dzięki temu prowadzona kampania pozwoli uzyskać znacznie lepsze wyniki niż ta z wykorzystaniem przycisku „promuj”.

Korzystając z wymienionych wyżej narzędzi, nas specjaliści pomogą Ci:

  • zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki
  • zoptymalizować kanały dotarcia do klientów
  • poznać lepiej potrzeby i oczekiwania Twoich klientów
  • przyciągnąć nowych klientów
  • wesprzeć wzrost Twojej firmy
Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to proces składający się z zespołu działań mających na celu osiągnięcie przez Twoją stronę internetową jak najlepszej pozycji w wynikach wyszukiwania po wpisaniu danej frazy. W ramach pozycjonowania zajmujemy się: SEO, content marketingiem, analityką internetową, a także link buildingiem. Wśród wyżej wymienionych czynności szczególne znaczenie ma SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli proces, którego celem jest poprawienie pozycji strony w darmowych, naturalnych (organicznych) wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych.

W ramach optymalizacji SEO zwiększamy widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania dzięki:

  • skorygowaniu technicznej specyfikacji strony
  • modyfikacji treści
  • optymalizacji grafik

Prawidłowe zoptymalizowanie SEO pozwoli poprawić widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania, zwiększyć ruch na Twojej stronie, zwiększyć Twoją rozpoznawalność, a co za tym idzie – poprawić dochodowość Twojego biznesu. Dobrze wykonane SEO pozwoli Ci również ograniczyć lub nawet wyeliminować wydatki na płatną reklamę w ramach PPC.

Kampanie mailingowe i SMS

Kampanie mailingowe oraz SMS pozwalają na wysyłkę względnie niewielkim kosztem dowolnych treści (reklamowych, informacyjnych) do klientów czy kontrahentów za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS. W takich wiadomościach możesz poinformować o firmowych nowościach, promocjach, bestsellerach, opustach, konkursach itd. Kampania mailingowa lub SMS jest szczególnie dobrym wyborem dla Ciebie, jeżeli posiadasz dużą bazę kontaktów e-mail lub SMS oraz chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.

Nasi specjaliści pomogą Ci:

  • zaplanować od A do Z kampanię mailingową i SMS, uwzględniając Twoje potrzeby i oczekiwania, a w szczególności charakter Twojego biznesu oraz profil dotychczasowych i docelowych grup klientów
  • przygotować w całości kampanię, a zwłaszcza ustalić treść reklamową oraz dobrać odpowiednie grafiki czy animacje
  • przeprowadzić skuteczną kampanię, w której trakcie będą składać Ci okresowe raporty z wykonanych prac (wraz ze złożeniem końcowego raportu na zakończenie)
Komunikacja marki (strategia PR)

Będąc obecnym na wielu rynkach, dysponując różnymi kanałami komunikacji oraz trafiając do zróżnicowanych grup klientów, cechą nowoczesnej firmy jest posiadanie spójnej i przemyślanej komunikacji z otoczeniem (PR). Taka interakcja pozwoli klientom oraz kontrahentom dowiedzieć się, czym firma zajmuje się, przedstawić jej zalety, a także pomóc wzmocnić jej społeczny odbiór. Odpowiednio dostosowany przekaz pozwoli również ukazać Twój biznes jako społecznie odpowiedzialny (CSR).

Korzystając z naszych usług, zapewniamy Ci:

  • przygotowanie całokształtu strategii PR obejmującej analizę Twojej firmy, klientów, kontrahentów oraz dotychczasowego sposobu komunikacji z otoczeniem, określenie celów kampanii, a także przygotowanie treści i grafik do celów kampanii
  • wdrożenie kampanii, czyli przeprowadzenie samej kampanii oraz bieżące monitorowanie efektów
  • złożenie końcowego raportu wraz z określeniem zaleceń na potrzeby dalszej komunikacji z otoczeniem
Audyty Marketingowe

Zdecydowałeś się samodzielnie przeprowadzić kampanię marketingową Twojej firmy i chcesz zbadać jej efekty? Oferujemy przeprowadzenie profesjonalnej i wszechstronnej analizy Twojej kampanii, na którą składają następujące czynności:

  • analiza przyjętej strategii marketingowej
  • analiza content marketingu
  • weryfikacja aktywności w mediach społecznościowych
  • zbadanie komunikacji marki (PR) z otoczeniem (klientami, kontrahentami)
  • analiza zastosowanych ewentualnie innych działań marketingowych (remarketing, PPC, SEO, kampanii mailingowych oraz SMS itd.)
  • sporządzenie końcowego, wieloaspektowego raportu obejmującego wyniki przeprowadzanych analiz oraz zalecenia wraz ze sposobem ich wdrożenia
Szkolenia

Chciałbyś uzyskać niezbędne informacje celem samodzielnego i profesjonalnego przeprowadzenia kampanii marketingowej? Czy może chcesz przeszkolić swojego pracownika, żeby stworzył kampanię marketingową dla Twojej firmy? Niezależnie od tego, jakie powody Tobą kierują, proponujemy Ci przeprowadzenie szkolenia, dzięki któremu uzyskasz wiedzę o tym, jak zwiększyć siłę swojej marki, zwiększyć jej rozpoznawalność, nawiązać silniejszą relację z dotychczasowymi klientami oraz pozyskać nowych.

Oferowane przez nas szkolenie obejmuje m.in.:

  • sporządzenie i wdrożenie krok po kroku strategii marketingowej
  • dobór odpowiedniego content marketingu
  • autoprezentacja i obsługa klientów
  • zbudowanie społeczności i nawiązanie z nią relacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+ itd.)
  • stworzenie przemyślanej i spójnej komunikacji marki (PR)
  • wprowadzenie do obsługi innych narzędzi marketingowych (Google Ads, Facebook Ads, SEO itd.)
  • praktyczny oraz przystępny sposób przekazania wiedzy, z wykorzystywaniem wielu życiowych przykładów (case studies)
Badania i analizy

Chcesz określić mocne i słabe strony swojej firmy na tle konkurencji? Ustalić odbiór marek Twoich konkurentów? A może ustalić profil Twoich klientów (grupując ich według wieku, płci, wykształcenia, zainteresowań itp.) lub tych, do których chcesz trafić? Chętnie Ci pomożemy odkryć nowe pola do eksploatacji oraz Twoje ukryte przewagi.

Wsparcie prawno-księgowe

Oprócz przeprowadzenia skutecznej kampanii marketingowej niezwykle ważne jest zabezpieczenie firmy pod względem prawno-księgowym. Nasz multidyscyplinarny zespół tworzą m.in. doświadczeni programiści, graficy, prawnicy oraz marketingowcy, którzy poprzez ścisłą współpracę na każdym etapie budowania ram prawnych i prowadzenia kampanii marketingowej dokładają wszelkich starań, żeby wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie dla Twojej firmy. W wyniku takiego współdziałania powstaje unikalny efekt synergii, dzięki któremu oszczędzasz zarówno czas, jak i pieniądze.

Pomoc prawno-księgowa obejmuje w szczególności:

  • stałe i doraźne doradztwo prawne; przygotowanie, opiniowanie i negocjowanie projektów pism, umów, regulaminów, statutów; pomoc w zakresie uzyskania koncesji, zezwoleń i licencji; doradztwo w wyborze optymalnej formy prowadzenia działalności gospodarczej itd.
  • pomoc w uzyskaniu dotacji na założenie lub rozwój działalności
  • stworzenie i wdrożenie polityki w zakresie ochrony danych osobowych (RODO)
  • pełną obsługę księgową oraz kadrowo-płacową
  • pomoc w zatrudnieniu cudzoziemców spoza Unii Europejskiej
  • wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)

Zapoznaj się z naszą całą ofertą prawno-księgową.

Strony i sklepy www oraz aplikacje

Skuteczna kampania marketingowo-reklamowa to nie tylko profesjonalna i spójna strategia marketingowa, odpowiedni dobór narzędzi, ale również posiadanie nowoczesnych oraz przyciągających uwagę klientów aplikacji, stron oraz sklepów internetowych. W ClickLink tworzymy funkcjonalne oraz zindywidualizowane aplikacje webowe, mobilne, desktopowe, integrujemy różne rozwiązania informatyczna, a także budujemy strony i sklepy internetowe stanowiące wizytówkę Twojej firmy, pozwalając Ci relatywnie niewysokim kosztem wzmocnić efekty kampanii marketingowej. W wyniku takiego współdziałania powstaje unikalny efekt synergii, dzięki któremu oszczędzasz zarówno czas, jak i pieniądze.

Zapoznaj się z naszą całą ofertą dotyczącą aplikacji oraz stron i sklepów www.

Cennik

Skontaktuj się z nami i uzyskaj darmową wycenę interesujących Cię usług marketingowych. Cena może ulec obniżeniu nawet o 40% w przypadku połączenia usług marketingowych z pozostałymi usługami z naszej oferty. Krótko mówiąc, im więcej nabytych usług, tym większy rabat!

Kontakt

Jesteś zainteresowany usługą?
Porozmawiaj z nami

ClickLink Sp. z o. o.

Jaworzno, ul. F. Chopina 96
Kraków, ul. Stoczniowców 3

NIP632-202-27-37

Adres e-mailbiuro@clicklink.com.pl

Numer telefonu+48 608 793 430

Social media